Denne hjemmeside bruger cookies, så vi kan give dig den bedst mulige brugeroplevelse. Cookieinformation gemmes i din browser og udfører funktioner som at genkende dig, når du vender tilbage
Helårshuset til parret uden børn, som giver rig mulighed for at udvide. Med kun ét soveværelse er der masser af plads til et ekstrastort køkken, en stor stue og et kontor. Vælg selv, om du vil tilføje et ekstra modul, når du får brug for et soveværelse, eller bare vil afskærme en del af stuen. Dette hus vises i Artes futuremag, som du ser herunder.
Lignende hjem
- Det rummelige sommerhjem
- Getaway-huset i de svenske skove
- Weekendhjemmet for den expanderende familien
- Rummeligt helårshus
- Badehuset
- Pop up showroomet
-
Det rummelige sommerhjem
Et større fritidshus på den svenske vestkyst. To store soveværelser i hver sin ende af huset adskilt af et åbent køkkenalrum. Den 90 m2 store terrasse giver fantastiske muligheder for at nyde den omkringliggende skærgård.
-
Getaway-huset i de svenske skove
Omgivet af fyrreskov, elge, kantareller og skærgård, men kun 50 minutter fra Stockholm, ligger et 55 m2 stort Add a Room, som i dén grad flytter grænserne for, hvad der er inde og ude. De tre husmoduler er omgivet af udemoduler, terrasser og pergolaer.
-
Weekendhjemmet for den expanderende familien
I det centrale Stockholm bor en svensk familie med to små børn. Selvom de holder af bylivet, trak naturen i både børn og voksne. I sommeren 2015 fandt de løsningen. De fandt den helt rigtige skærgårdsgrund og købte et Add a Room sommerhus.
-
Rummeligt helårshus
Et helårshus med en åben grundplan. To 25 m2 moduler, der er forbundet i bredden, danner en centralt beliggende stue med en åben grundplan. De to soveværelser er placeret i separate dele af huset ved siden af to kontorer til hjemmearbejde.
-
Badehuset
Tæt på Aarhus finder vi Lisbeth og Palles Add a Room, som de kalder for badehuset. Det ligger på en grund bare 10 minutters kørsel fra deres villa, lidt inde i skoven, men tæt på vandet.
-
Pop up showroomet
I 2013 havde Syddjurs kommune brug for et pop op-showroom til en udstilling om deres turistattraktioner. Udstillingen skulle vare i tre år, og der blev lagt stor vægt på design og fleksibilitet ved valg af udstillingslokale, og man kontaktede derfor Add a Room.